Sorunum var.

Merhaba arkadaşlar 2014'ten beri ot tüketiyorum ama son 2 yıldır nedenini bilmediğim şekilde içince insanlarla iletişimim kopuyor ve nezaketen doğal olamadığım için yapmacık hareketler sergiliyor ve insanlardan uzaklaşıyorum. resmen çevremde içtiğim zaman insan görmek istemiyorum, paranoyaklaşıyorum ve hep kötü senaryolar üzerinde yoğunlaşıyorum. ama bu meledi bir o kadar da çok seviyorum, çünkü bazen kendi içimde inanılmaz hayal dünyasına kapılabiliyorum, otun etkisindeyken neden insanlardan nefret ediyorum ve insan odaklı herşeyden nefret ediyorum?
 

k0nrat

Üye
Kanka sanırım büyüdük ya büyüdük ve kirlendik. Artık eskisi gibii toz pembe değil hayat ve insanlar yaş geçtikçe bunu gözlemliyorum
Bu arada yaş 32 o tribler bende 5 yıldır var.
 

zbambam

Kıdemli Üye
17 yıldır içerim bunun 12 13 yılı hergüne denk gelmiştir kardeşim
Kanka hemen hemen aynı süre boyunca kullanmışız. Ben de benzer etkilerini gördüm. Tahammül seviyem çok çok azaldı. En ufak problem, insanların en ufak ters yaklaşımını kaldıramıyodum. Sonra 3 4 senelik çorbacım bir gün parayı alıp bana boş paket verince araya bir de pandemi dönemi girince komple bıraktım 1 senedir hiç kullanmadım. O tahammülsüzlükler isteksizlikler büyük oranda azaldı. Mesela insanlar arıyordu muhabbet etmek için onu bile çekemiyodum artık öyle bir evresindeydim. Yakın arkadaşlarımla bile görüşmek istemiyodum (şu an da istemiyorum ama artık sebepleri farklı :) ) özetle kanka tavsiyem yapabiliyorsan birkaç ay ara ver haftada bir tüket ayda iki kez tüket. Yavaş yavaş toparladığını göreceksin. Sistemine bir flush at yani :D
 
amerikalı bir elemanla da tartışmıştım bu konuyu oda bana azaltmamı ve cbd tüketmemi istedi, thc nin olumsuz etkilerini nötralize ediyormuş
 

zbambam

Kıdemli Üye
amerikalı bir elemanla da tartışmıştım bu konuyu oda bana azaltmamı ve cbd tüketmemi istedi, thc nin olumsuz etkilerini nötralize ediyormuş
Çok doğru söylemiş ama cbd oil üretme durumun ne bilmiyorum kanka. Satın almaya kalksan uçuk fiyatlara satıyorlar ve cbd oranı çok çok düşük. Mutlaka ara vermen lazım ama bir süre vücudunu dinlendir o pesimist hava dağılsın üzerinden. Yerine başka bir şey koymak doğru değil aslında ama ben akşamları bir-iki bira içiyodum. Alkolü fazla sevmediğim için bir süre sonra onu da bıraktım. Ben de çok benzer süreçten geçtiğim için uzun uzun yazıyorum kusura bakma.
 
Çok doğru söylemiş ama cbd oil üretme durumun ne bilmiyorum kanka. Satın almaya kalksan uçuk fiyatlara satıyorlar ve cbd oranı çok çok düşük. Mutlaka ara vermen lazım ama bir süre vücudunu dinlendir o pesimist hava dağılsın üzerinden. Yerine başka bir şey koymak doğru değil aslında ama ben akşamları bir-iki bira içiyodum. Alkolü fazla sevmediğim için bir süre sonra onu da bıraktım. Ben de çok benzer süreçten geçtiğim için uzun uzun yazıyorum kusura bakma.
uzun yazman mevzuyu önemsediğini gösteriyor panpa yardır. sanıım bir detoks yapmam gerekiyor. sadece cbd içeren growlar varmış onlarla ilgili bilgin nedir aynı etkiyi yaratıyor mu?
 

zbambam

Kıdemli Üye
uzun yazman mevzuyu önemsediğini gösteriyor panpa yardır. sanıım bir detoks yapmam gerekiyor. sadece cbd içeren growlar varmış onlarla ilgili bilgin nedir aynı etkiyi yaratıyor mu?
Kanka deneyimim yok ama chocolope diye bir genetik duydum cbd ağırlıklı. Yani kafa yapmıyor çok ama süreci geçirmene de yardımcı olur diye düşünüyorum.
 

kush1925

Üye
Merhaba arkadaşlar 2014'ten beri ot tüketiyorum ama son 2 yıldır nedenini bilmediğim şekilde içince insanlarla iletişimim kopuyor ve nezaketen doğal olamadığım için yapmacık hareketler sergiliyor ve insanlardan uzaklaşıyorum. resmen çevremde içtiğim zaman insan görmek istemiyorum, paranoyaklaşıyorum ve hep kötü senaryolar üzerinde yoğunlaşıyorum. ama bu meledi bir o kadar da çok seviyorum, çünkü bazen kendi içimde inanılmaz hayal dünyasına kapılabiliyorum, otun etkisindeyken neden insanlardan nefret ediyorum ve insan odaklı herşeyden nefret ediyorum?
kanka yaşadığının tersi başıma geldi otu 13-14 senedir kullanıyorum ama son 2-3 seneye kadar haftada 1 2 hafta 1 içiyordum, o dönemimde bırak insanlarla muhattab olmayı telefonla yemek siparişi verirken dahi tribe giriyordum ve aşırı paranoyaklaşıyordum, tanımadığım ortamda falan duman geldi mi direk yolluyordum benden sonrakine ayrıca acaba polis mi gelecek annemler basar mı vs. sürekli tripteydim.
2-3 senedir haftada 4-5 bazen 7 gün tüketmeye başladım ve tripler ortadan kalktı artık sigara içip araba sürebiliyorum dışarı çıkabiliyorum hatta dumanla kafa story bile atıyorum :D :D bünye alıştı herhalde artık

bu paranoyaklık anksiyete olayını da o zamanlar yabancı bir kaynakta okumuştum insanın genetiği ile alakalıymış, yani üfleyen herkes güzel duygular yaşayacak rahatlayacak triplerden anksiyeteden arınacak diye bir şey yokmuş, bulursam kaynağı atacağım profiline.

belki genetik sigara değil de çok kimyasal sigara içiyorsan, am - bonz - mari (mahalle işi siyah olandan ) - skunk onlardan da yapıyor olabilir. kimyasal ot ile kafayı bozan hastaneye yatan maalesef hem genç hem de yaşlı tanıdıklarım var
 
Üst