Hesi gübre kullananlar

Pr3sident

Yeni Üye
Arkadaşlar hesinin kullanım çizelgesi bana daha basit ve anlaşılır geldiği için ve çok fazla urun olmadigi için hesiyi tercih ettim. Hesi nasıldır Ciceklenmenin basindayim,bu takvim bana yeterli olur mu ? Bitki photo ve toprak.

https://ibb.co/NpG2LRv

Extra kullanmam gereken birşeyler var mı ?
 

Nargile

Rastafaray
Dostum bir foto yüklersen daha iyi yorum yapabiliriz, HESI ``biobizz`` e 5 ceker. Hayir gübreleme semasina göre devam et.
 

Pr3sident

Yeni Üye
@Nargile abi selam sulamayı 2 dolu.bir boş.sekilde.yapiyorum. çiçeklenmeye.girdigi için grow gubresini yarıya indirdim.sicakli ve nem normal değerlerde. Ancak bir bitkim resimdeki gibi uçlarını aşağı saldı.saygilar.

 

Grow Muhabbetleri
Help Users
  • MPT76 MPT76:
    örümcek larvasımı bu
  • Tonii Tonii:
    sömek içinde big bud veya overdrive alırsın yada 2 sini birden
    elchavoo' Alıntı:
    an 3 lü set yerine ne kullaniyim ana gübre
  • E elchavoo:
    ab ama karbon yok bi karbon bi çıkış bi de giriş fanı alcam
  • MPT76 MPT76:
    bitanesininde yapraklarından biri salmış kendını degısık bı sekıl olmus
  • ogkuş ogkuş:
    Gram mevzusu tamamen sana bağlı ve bütçenw
  • E elchavoo:
    onlar var zaten yan gübreler
  • N northernli1:
  • Tonii Tonii:
    karbon ve filtre işinin piri higthead dır onun profiline yaz kabin ölçülerini kullandıgın ışıgı kaç bitki yetiştircegini sana öneride bulunsun
    elchavoo' Alıntı:
    onlar var zaten yan gübreler
  • N northernli1:
    Ustad bu hali ile yaklasik 80 ginluk en ufak bitkim
  • Tonii Tonii:
    karbon filtre ve fan dicektim pardon
  • N northernli1:
    Northern light bu sizce iyi bir verim alabilir miyim
  • N northernli1:
    Birsey soylemei icin cok mu erken
  • Tonii Tonii:
    tabiki
  • Tonii Tonii:
    şuan sadece sallarız yani
  • Tonii Tonii:
    5 kilo falan diyip
    +1
  • ogkuş ogkuş:
    elchavoo' Alıntı:
    ab ama karbon yok bi karbon bi çıkış bi de giriş fanı alcam
    kabin kaçlık
  • E elchavoo:
    80x80x180
  • ogkuş ogkuş:
    Fan 250m3 karbon da 350m3 al kanka
  • Tonii Tonii:
  • E elchavoo:
    daha sonradan büyük kabine takabilmek de istiyorum
  • ogkuş ogkuş:
    Ozaman ayarlama bilir fan lazım 2 vitesli ler var
  • Tonii Tonii:
    sen higthead a yaz profilinden
  • Tonii Tonii:
    o sana hepsini bulur
  • E elchavoo:
    aynen kanka öyle yapcam
    E elchavoo: aynen kanka öyle yapcam
    Üst