cannabis16
Tepkime puanı
1,836

Profil mesajları Son aktivite Gönderiler Hakkında


  • Selamun Aleykum ustam outdoor 'da 1 bitkim var lst ve kelle aldım 3 kelle halinde bıraktım zıraat gübresi kullanıyorum 25-5-10 bloom dönemine geçişde fosfor gübresi kullanıp son 3 hafta kala APTUS BREAK OUT POWDER pk gübresiyle sonlandırmayı düşünüyorum bu planlamada ve bitkide bana önerebilecegin birşey varsa duymak ve ögrenmek isterim
    Zorro
    Zorro
    Bitki şuanda 24. gününde ustam
    cannabis16
    cannabis16
    Aleyküm selam can...bitkinde gübre fazlalığı var... o setleri kullanmadım ama gübre gübredir..doğru dozajı tutturursan eksik gedik bişeyi söylerler...senin bitkide komple bi besin fazlalığı mevcut şuan..daha bi az miktarda dayaman ilerisi adına sana artı kazandırır..onun harici gayet sağlıklı
    • Like
    Tepkiler: Zorro
    Zorro
    Zorro
    Anladım ustam o zaman gübreyi biraz daha azaltıp o şekilde devam ediyorum cok tesekkür ederim cansın <3
    Selamın aleyküm üstad hayırlı akşamlar müsaitsen bir şey sormak istiyorum. Bu iki bitkide aynı genetik aynı zamanda topraktan baş verdiler aynı şekilde bakılıyorlar. Birinin somekleri thc basmaya başladı ve daha çok somegi var ancak diğeri (soldaki) someklerde çok az thc var ve daha az somek var sence sebebi ne olabilir?
    cannabis16
    cannabis16
    heryıl kendini kurtaracak miktarları almaya grow yaptığın bu bitkiyi görünce pek belli olmuyordu kardeşim..hiç bir şeyi araştırmadan yapmışsın gibi,sanki bitki kendi kendine büyüse daha iyi gibi duruyor..bişeyler biliyorsun demekki 3 bitkiden 200 gr hasat alabiliyorsun..bu bitki böyle..arada kaldım,bilemedim ne diyeceğimi
    oturanboga35
    oturanboga35
    Knk şöyle, normalde kuzen her bahar yurtdışı tohum getirdi hep onlarla yaptım. Geçen yıl bluedrem tek kök 110 Gr aldım bu sene kuzen gelmedi sponsor aldım 5 tohumdan sadece 2 tanesi yaşadı biride böyle olunca tribe girdim sonuç olarak diğeriyle aynı bakım şartları ama biri thc dolu diğeri boş ondan sorayım dedim.
    oturanboga35
    oturanboga35
    Aynı bakım aynı genetik alt yapraklar calmag ihtiyacı var gibi gözüküyor ama yeni yapraklar temizw


    Usta bu ürünü buldum kalsiyum nitratların yerine iş yapar mı yada nasıl bi etkisi olur
    cannabis16
    cannabis16
    ben Klor içeren herhangi bir şeyi toprağıma sokmam..bolca faydalı bakteri atıyorum Kalsiyum Klorürü bitki enzimleriyle çözünce Kalsiyum ve Klor çıkıyor element olarak ...o Klorun orada olması faydalı bakterileri öldürme riski..ben onu göze almam..nitratlı karışıma yönelirim..
    • Like
    Tepkiler: Night owl
    S.a kanka 3 4 gün önce pistil verdi çorbacı ama ağırdan alıyor normal mi hava serin ondan olabilir mi birde 22:00-10:00 arası ışık açık uyku modunda arada bakmak için 10 dk ışık görüyor sorun olurmu
    cannabis16
    cannabis16
    şu yaptığın grow sadece bitkiyi tanımaya yardımcı oluyor..çok zayıf zaten 20 gram kuru anca verir çiçek sonunda..havalandırma sistemlerini incele..ışıktan çok sokaktan taze havaya ihtiyacı var bitkinin..o ışığın yanına bir tane daha atıverirsin,havalandırman da devamlı karbondioksiti sağlar bitkiye,o zaman güzel bud olur..çok aman aman bişey değil
    cannabis16
    cannabis16
    gübreyi kafaya takma..gübreyle büyümez bitki..fotosentez yaparsa bol bol ozaman gübre ister..sen havalandırma kanal tipi fan işlerini çöz,biri sokaktan temiz havayı kabine atacak,diğeri de kabinin üstünden direk sokağa,bir daha o hava grow odasına girmeyecek şekilde atacaksın..sonra sen seyret bitkiyi..
    5.yaprak
    5.yaprak
    Su an dışarıdan içeriye havalandırma fanı taktım ekledim aynısı


    Dışarıya da 12 w fan ile atıyorum
    abim selamlar, nasılsın? Umarım iyisindir. Abi bı sorum var kabinimde 5 bitki var bu bitkilerden bir tanesi açık yeşil damarlara sahip olmaya başladı. Bu durum 3 gün önce baş gösterdi. Terra Aquatica dualpart gübre kullanıyorum. Medyam Coco her gün sulama yapıyorum, takvime uyuyorum. Fikrin var mıdır?
    Seviliyorsun

    cannabis16
    cannabis16
    aleyküm selam..iyiyim,teşekkür ederim..umarım senin için de herşey yolundadır..
    bitkilerine her gübre verişte calmag da ilave edeceksin..coco medyada calmagsızlığa hemen reaksiyon verir bitki..2-3 gün içinde adam gibi büyük bi saksıya al..cocoda daha hızlı köklenme olur.
    gorilladam
    gorilladam
    Calmag yolda üstadım o zamana kadar AGROTİME kalsiyum ile idare ediyoruz. Evet bende 2. Set tamamlanıp 3. Set başlangıcında saksı değişimi taraftarıyım. Semptomlar kesildi bu arada dün kalsiyum vermiştim bugün itibariyle daha iyi bitki. Teşekkür ederim cevabın için büyük üstad
    Üstadım selamlar, umarım iyisindir, her şey yolundadır. İlgili konuda desteklerini arz ederim. Saygılarımla.
    Usta günaydın böyle bir sıkıntı çıktı biraz araştırdım küf haftalığı diye karşıma çıkıyor fazla nitrojen ne nemden mi yaptı bunları müsait olunca bakar mısın
    cannabis16
    cannabis16
    tamam işte,flushı at kuruyunca vur baltayı..kurut ve afiyetle iç..
    Night owl
    Night owl
    Saol usta teşekkür ederim sana da güzel growlar diliyorum bardakta köklendirme suyun içim işe yaradı usta litreye 1 ml rhısotonıc ekledim 10 dalın şuan 6 7 si okeyim diyor bardağa alıcm onları.
    cannabis16
    cannabis16
    benim klonlarda 14. günleri alınmalarının bugün..artık uzamaya başladılar,demekki köklendiler..ful doz gübreyi dayamaca başladı demektir bu..
    Lütfen yardımcı olur musun auto çiçeğin 20. Gününde sarardı nedenini çok merak ediyorum ne yapmalıyım diye, diğer uzun dönemi de fazla suladım son seferde bazı kısımlara gitmedi diye.. organik 3’lü set ve acti Vera kullandım
    cannabis16
    cannabis16
    çiçeğe giren bitkinde toksik zehirlenme var..toprağı flushla yarım doz gübreli suyla..diğer gübrelemelerini de daha az kullan gübreyi,bitkine fazla geliyor.öbür bitki zaten ya fazla sulama ya az sulama..hangisi? bunu sen çözeceksin,sulama sıklığını azaltarak..
    Usta selam bi sorum olcaktı izninle

    Usta bende şuan 2 auto var 55 günde Coco grow Bloom dayız 15 gündür besin olarak canna Coco ab cannazym rhısotonıc booster var bunların yanına ek olarak bir kaç günbre daha ekleyim diyorum
    Night owl
    Night owl
    Usta ben o zaman hiç ayırmadan canna boost ve aktardan agave şurubu alayım melas var biraz canna Coco bitecek onun yerine terra aquatıca novamax serisini alacağım usta çok iyi hem yoğunluk hem kalite bakımından kullanan memnun
    cannabis16
    cannabis16
    cocoda ya calmag yada epsom tuzu her sulamada şart..hidroponik gübrelerde ağır yükleme var Azot-Fosfor ve Potasyuma,iz elementler ve tali elementler eksik..tali elementleri bir şekilde katacaksın sulama suyuna..Kalsiyum zaten şebeke suyunda var,Magnezyum ve Sülfür ,hele hele Magnezyum ekstradan girmeli toprağa..
    cannabis16
    cannabis16
    novamax benim kullandığım gübrelerin 2 katı daha yoğun ..dozajı ayarlayabilirsen,bitkileri yakmadan kullanmayı öğrenirsen gayet güzel bi ana gübre..
    cannabis16
    cannabis16
    ucuz yollu ve sessiz bi yolunu bilmiyorum ben..bildiğim sokaktan kullanılmamış havayı alüminyum borularla ve kuvvetli kanal tipi fanlarla bitkiye doğru atmak..odanın yada kabinin üstünden daha güçlü bi fanla da dışarıya atmak,bitkiye bir daha atılan hava gelmeyecek şekilde gene alüminyum boru ve kanal tipi fanla..
    cannabis16
    cannabis16
    forumda torch ampulle tek bitkiden güzel hasat alanlar vardı,geçmişte görmüştüm..havalandırma kurmadan yapan da vardı tek bitki falan..arat esrar yetiştirme günlüklerinde ,bul oku,nasıl yapmışlarsa sana bi yol haritası çıkarır.kafanda bişeyler belirir..bilsem ben yazarım ama bilmiyorum
    F
    Fısfısss01
    Tamam abi teşekkürler
    Üstat mrb
    Benim sorunum Cigaranin kafasının olmayışı
    Büyüme gelişim gayet güzel
    Gübre olarak da bio bizz kullandım
    Bazı arkadaşlar fazla bekletmissin diyorlar
    5 ayda hasat aldım tohum ak 47 site guvenilir tıp felan herşey çok güzel ama kafası yok denecek kadar az bana yardımcı olursan sevinirim
    Şimdiden teşekkürler
    Dostum selam connossieur ad coco serisi gübre aldım %70 coco %30 perlit 4x og kush auto 5x Lsd Auto yapıyorum şu an topraktan çıkalı 5 gün oldu 5 gündür gübresiz boş sulama yapıyorum ad tablosundaki yazan oranları günlük mü vermeliyim örneğin 1. hafta vodoo juıce günlük 2ml? ve nezaman gübrelemeye başlamalıyım yardımcı olabilir misin?
    Mauroİcardi99
    Mauroİcardi99
    Tablodaki bütün gübreler var extra olarak revive ve calmag xtra aldım ne olur ne olmaz diye grow ve bloom gübreler 1lt piranha vodoo tarantula flawless finish 250 ml diğerleri 500 ml 5 gündür 24 saat ışık veriyorum boya gitmesinler diye yardımcı olabilirsen çok sevinirim dostum en son 3 yıl önce grow yaptım ilk coco growum olacak biraz tecrübesizim ad gübrelere de yabancıyım.
    Ü
    Hocam merhaba.
    Bu benim ilk growum. Bitkim auto bluedream. Bitkimin üst kısmındaki sömeklerdeki pistillerin tamamına yakını kahverengileşti aşağıdakilerin ise yarı yarıya kahverengi. Trikomları aşağıdaki mesajlarda attım size. Ben canlı tutan, yatırmayan ve aynı zamanda yüksek bir kafa istiyorum. Sizce şimdi hasat etmeli miyim? Yoksa ne kadar beklemeliyim?
    Yardımcı olursanız sevinirim.
    Merhaba hocam öncelikle elinden geldiğince herkesin sorularını yanıtladığın ve insanları bilgi birikiminle ile bilgilendirdiğin için çok teşekkür ederim. Benim sorum ise şu; Büyük bir terasım var üst kapalı, her hangi bir sistem kurmadan outdoor olarak büyütme yapmak istiyorum. Bunun için doğru ekim tarihi ve hangi tohum cinsini kullanmam gerekir ? Şimdiden teşekkür ediyorum yanıtın için.
    cannabis16
    cannabis16
    zaten teras diyorsun,sistem kurmadan grow yapmak demek bu..havalandırma ve ışık tertibatı zaten yok.. dünyada Kuzey yarımkürede 21/4 yani Nisan 21 demek,artık bundan sonra kuzeyyarımkürede geç donlar bitti demektir..teoride böyle,Tanrı nasıl buyurur bilemeyiz..ağustos ayı başı-ortası çiçeğe girecek,ona göre bi zamanlama yaparsın..kaç gün grow vereceksen artık
    H
    Hastasıyımm
    Çok teşekkür ediyorum sorumu yanıtsız bırakmadığınız için. Uzun süredir üye olmadan takipteydim. Artık kafam da biriken soruları salmak için üye oldum ve kendimce notlarımı topluyorum hazırlıklar için tekrar teşekkür ediyorum. Yani auto mu tercih etmeliyim yoksa photo mu sizce ?
    H
    Hastasıyımm
    Benim teras ya da oda gibi bir sorunum yok tek derdim kabin yapamam fakat onun dışında gübre vs ek gıdalar gibi şeyleri tabiki de alabilirim çünkü bunu yetiştirmek iyi verim almakta win win ( iyi bak iyi verim al ) :)
    Üstadım selamlar beyninin içindeki ışığa çok ihtiyacım var. Biraz uğraştıracağım seni ama lütfen bana bir zeytin dalı uzat. 35 bin tl bütçem var stabil 5-6 bitki bakacağım beni üzmeyecek acemi growerı tribe sokmayacak bir setup ayarlayabilir misin şimdiden teşekkürler (35 binin içinde gübreler de olacak :(
    cannabis16
    cannabis16
    1 adet PK 13/14 tarzı bud artırıcı olabilir yanına bloom boost da eklenebilir..yada boost ve PK ikisi birarada bloom boosterlar var..bir adet bud artırıcı..
    bu saydıklarım olmazsa olmazlar...bir de daha ne dersen büyüme döneminde köklendirici gübre yada enzim gübresi Sensyzm,Cannazym tarzı bir kök coşturucu..köklere daha daha ne olur dersen mikorizal mantar eklentisi..
    cannabis16
    cannabis16
    bu yukarıda saydığım sırayla para harcayacaksın..öncelik sırasına göre yazdım..fazla para kalırsa en tepekilerden iyileştirme yaparsın..
    Geyve5454
    Geyve5454
    Üstadım herşey için teşekkürler kabinim 150*150 olacak 500m3 çıkış 300m3 aksiyel giriş fanı alsam hedeflediğimiz hava akışı gerçekleşir mi bide koku sorunum yok karbon filtre kullanmayacağım sadece iki fan ile kurtarılabilir miyim karbonun kokuyu yok etme haricinde havalandırmayi etkiler mi
    Reis öncelikle slm
    https://ibb.co/wLHZ0Dj bitkilerim çiçekte 33 günde ve bu şekilde günden güne yapraklar morarma şeklinde oliyir ve kurumsu bi hal alıyor sorun ne olablir baştan beri biobizz kullandım pH 6. 6.5 arası dinlendirilmiş su verdim son bi haftadir başladı :( ışık qb250 w mesafem 30 cm
    selam bro. Harmanken grow ne kadar da zor. Kanka tribe girdim resmen. Bitkiler 22. günde, yarın topping yapacağım 4. kat üstü. Ancak yaklaşıp tepeyi kokluyorum, bildiğin yeşil çimen gibi kokuyor. Uykularım kaçtı resmen :( .
    cannabis16
    cannabis16
    benim köklerde de aynı sorun oldu 2 haftadır hava değişince..geç kuruyor toprak..ama üst tarafta morarma yok zira ışıklar açıkken 16-17-18 kapalıyken 10-11 derece civarı ısı yetiyor bitkilere..
    havayı nasıl ısıtacağını sakın bana sorma bende HPSnin ısısıyla gidiyorum
    V
    Vybz Kartel
    Yok dostum, hava sıcak. Mini ısıtıcı var kabinde, videoda da gözüküyor köşede, ışığın yanında, siyah bir kutu. Isıyı 23-24 derecede tutuyor, ışık kapalıyken de 19-20 de tutuyor devamlı. Toprağı çok sıkmış olabilir miyim, 2 adet 15 litrelik saksı doldurdum 50 litre topraktan çok az kaldı. Sanki toprak çok sıkışık, nedeni bu olabilir mi?
    cannabis16
    cannabis16
    bi dahakine toprağı serpip üstüne su vurunca toprağın çökmesini bekler öyle saksıyı doldurursun..aynı genetiklerse farkı anca uygulayarak görürsün..torfu sıkıştırsan da kurudukça sünek-havadar hal alır,o etkeni bence ele,toprağı üstüne çıkıp tepinip de sıkıştırmadıysan sorun yok..kökler yayılıp hava alır oradan
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…

Grow Muhabbetleri
Help Users
  • T Tropikal.MR:
    *** *** *** ****** hahahaha** **********
  • MusT+ MusT+:
    ***** ******* ****** ********** *** hahahaha *** ********** ***** ********** ****** ***** *****
  • T Tropikal.MR:
    *** *** hahahaha***
  • A active661:
    *** ***** ****** ****** ***** **** ********** ***** *******
  • A active661:
    ******
  • MusT+ MusT+:
    ******** hahahaha******
  • A active661:
    *** ** ******** ***** *** *********
  • A active661:
    *** ** ******* ********
  • A active661:
    *** ** ** ** ***** **********
  • MusT+ MusT+:
    hahahahahahahaha
  • MusT+ MusT+:
    ******* ***** ** ********
  • TroubleStyla TroubleStyla:
    hahahahahahahaha
    hahahahahahahaha
    hahahahahahahaha
    hahahahahahahaha
  • TroubleStyla TroubleStyla:
    **** ***** ****
  • TroubleStyla TroubleStyla:
    ********* ****** * ******* * *********
  • C CHaRaMBoL:
    ***** **********
  • Mordecai Mordecai:
    ********** ********** ** ********* ********* ********* hahahaha*** *** hahahaha**** *** ******* *** ********* * ******* ********* ********** ******** *** ********** hahahaha** ****** **** ** ********** ******** ***** hahahaha**** **** ***** hahahaha hahahaha**** ** ** ****** *** *** **** ******
    ******* ***** ** ********
    +2
  • Z zülfikar77:
    ****** ******** ******* **** ********** * ***** *********
  • MusT+ MusT+:
    ****** hahahaha ***** *** ** ******* **** *********
  • Mordecai Mordecai:
    ******** hahahaha* ********** ********** ******* **** ******** ********** ********* ********** **** hahahaha *** ******* **** hahahaha hahahaha*** ********* ** ******** hahahaha** ** **** hahahaha* hahahaha***
    +1
  • MusT+ MusT+:
    **** ** ****** ******** hahahaha**
  • Mordecai Mordecai:
    ********* ***** ********** ***** ***** ******** ****** hahahaha
    +2
  • R raw.w33ds:
    ****** ****** ***** hahahaha ********** *** *** ****** ***** ***
  • C CHaRaMBoL:
    hahahahahahahaha hahahahahahahaha ********* ** ****** ********** ** ** ******** **** ***** ***** ** *** **** ** ** ***** ********* *****
  • MusT+ MusT+:
    **** ********* ***** ***** ***** ****** ******** ******* *** *** **** ****** ***** ******** *** *******
  • R raw.w33ds:
    hahahaha ******** ****** ****** ** ********
    R raw.w33ds: hahahaha ******** ****** ****** ** ********
    Üst