Yeni profil mesajları

Kanka iyi aksamlar tekrardan rahatsiz edeceğim seni biobizz 3lu seti kullaniyorum buna ek olarak overdrive kullansam sorun yasarmiyim ciceklenmenin 5.haftadasindayim
OttoMan47
OttoMan47
Kanka over başlayınca gübreyi kesiyorsun
Pacho
Pacho
O zaman son iki haftaya kadar biobizz serisine devam sonra sadece overdrive verecegim dogrumudur kanka
OttoMan47
OttoMan47
Zamanı gelmiş gibi kanka bikaç güne başlarsın bence
OttoMan47
OttoMan47
Aleyküm selam. Durumlar iyi herhangi bir sorun görünmüyor soğuk iyi gelmiş tricom ilar güzel görünüyor
  • Like
Tepkiler: zeyn
zeyn
zeyn
cansın kanka sagoalsın
OttoMan47
OttoMan47
Eyvallah kanka sende sağol :)
kmSxx
kmSxx
aslında hazır da 350w full spektrum cob ledler var, bir de 200w beyaz cob led, bu kabin için yeterli midir, kaç bitkiye bakabilir bu ışıklar.
kmSxx
kmSxx
Brother
Brother
Bro veg dönemi 300 watt bloom dönemi 500 watt felan cob led kullanman gerekir o alana
Kralım selamün aleyküm 400w hps ile grow yapacağım ama gelecek fatura ve sıcaklık hakkında billgim yok hps çok ısı yayıyor diyorlar sence almalı mıyım?
cannabis16
cannabis16
400 HPS ve şebekeden 370 wat çeken led var yanyana..fanlar ve vantilatörde onlar hep çalışıyor 190 wat civarı da onlar çekiyo,ışıklar 12 saatte şuan ve 380 tl civarı fatura geliyor..tek HPS yaktığında bilmem ne kadar geldiğini..
  • Like
Tepkiler: Titoo
Titoo
Titoo
Kendi odamda duvarı yansıtıcı ile kaplayıp başlamayı düşünüyorum herhangi bir önerin var mıdır reis genetik olur farklı bı bilgi olur
cannabis16
cannabis16
sen hele bi başla..sistemi ne kadar iyi kurarsan o kadar iyi..zamanla zaten eksiği gediği idrak edersin bitkinin gelişiminden..dumanın bol olsun
  • Like
Tepkiler: Titoo
Dostum hanim buralar sogudu Kibrisa gidelim diyor ay basinda, gene foruma girmez isem aklinda bulunsun,
kamk bu şeker yapraklarını, sömekler kuruduktan sonra kavonaza alırken mi keseyim
OttoMan47
OttoMan47
Evet ufak rutuşlar yapabilirsin çok fazla tricom olan yaprakları törpülemene gerek yok fazlalıkşarı alsan yeter
kral iyi geceler bitkimde molibden eksikliği var yağmur suyunun ph sı az olduğu için bi sıkıntı yaratırmı şuan yağış varda
Pacho
Pacho
Cicegin 4.haftasinda gubre olarak biobizz serisi kullaniyorum baktigim yer ise cati kati önü hep açik tüm gün ışığını aliyor
OttoMan47
OttoMan47
Kanka sıkıntı yok herşey yolunda. Bırak kendi kendini budasın ağaç. Gübreni bi tık arttırman yeterli. O morarma genetiğin özelliğinden sararınca öyle saçma bi görüntü çıkmış ortaya öyle bir hastalık yok çünkü. Sadece gübreleri bi tık arttırman yeterli olacak başka bişeye gerek yok
  • Like
Tepkiler: Pacho
Pacho
Pacho
Eyv kral teşekkur ederim yardimci olduğun için
kank kuruturken sıgaranın yapışkanlığı gitmiş normal mi yoksa yanlış mı kurutuyorum
420forever
420forever
knk bide bitkiyi kestiğimden beri çimen kokusu geliyor çıkış fanından buram buram çimen kokusu gibi bir şey geliyor ama sömek içi mari gibi kokuyor bu çimen kokusu gidicek mi kürden sonra
OttoMan47
OttoMan47
Gidecek. Bazen ilk kestiğinde çimen gibi kokar kurutma ve kürlemede kokuyu geri getirecek merak etme
Knk selam öncelikle yokmu yeni tarifler bu arada cannabutt3r tarifini en yakın zamanda deneyeceğim

Hergün 1-2-3 yaprak budadım kanka.
Çiçepin 4. Haftası, nasıl durumu?
kanka çiçeklenmede 5. hafta durumu nasıl sence sömekler zayıf mı?

OttoMan47
OttoMan47
Kanka bi tık zayıf kalmış. Işığın mı yetersiz
stringer
stringer
kanka biraz yetersizdi ama güçlendirdim. burdan sonra toplar mı kendini yoksa geç mi biraz
OttoMan47
OttoMan47
Toparlar kanka. Bundan sonrası iyi gelişir
  • Like
Tepkiler: stringer
Selamun Aleykum kanka bu benim kızcagız sonunda 3 gündür saglam güneş gördü :) bi bakarmısın bir sorunu varmı bir tane yaprakta beyazlama var ama ne oldugunu çözemedim ama herhalde önemsizdir diye düsünüyom kanka https://ibb.co/vvx8Mqs , https://ibb.co/MkZKv1H
  • Like
Tepkiler: Weedseed93
Weedseed93
Weedseed93
forumdan verenler de var ve 40 gun kullandığını sorun olmadığını belirtti.bende basladim yani anlayacağın 1 ine zamanında diğer 4 une erken başlamış oldum.sadece big bud , vidoo juice , Nirvana gibi ürünlerle beraber kullanılmıyor.
zeyn
zeyn
kanka o gübreler bende yok zaten sıvı yarasa gübresi biobizz fish mix bide muz suyu bide arada keçiboynuzu suyu yapıp veriyom o zman ben sipariş vereyim geldiginde baslarım vermeye kanka overdriveyi
Weedseed93
Weedseed93
Kanka organik ile kullanılıyor mu bilmiyorum , onu ottomana kesin sormadığın, bir kaç arkadaş organikten sentetige geçince bitkilerine veda ettiler. Over belki kullanılabilir dediğim gibi organikci birine sor kanka onu
Selamın aleyküm nasılsın dostum?
Tohum patlatma tarifin için teşekkür ederim.
7 tohumun hepsi patladı çol şükür :)
OttoMan47
OttoMan47
Nasıl kanka anlamadım :)
THEBADCHOSEN
THEBADCHOSEN
Kankam ilk yorumda yazmıştım da nasıl yapılıyor diye iplenmedim :D
OttoMan47
OttoMan47
Bu konunun sonunda linkte başka bir konu daha var orda resimli anlatmışım kanka
kanka selam
Senin aloevera formülünü hazırlıcam fakat benim bitkilerimde kullandıgım gübre markası HESİ aloevera tarifinide boş sulamalar da vermeyi düşünüyorum fakat kullandıgım gubre markasından dolayı senın tarıfı toprakdan verdıgımde tüm vitaminleri alır mı

Grow Muhabbetleri
Help Users
  • Komünist Ömer Komünist Ömer:
    Ara söyle kanka 0 ürün almışsın kusurlu çıkmış
  • E elchavoo:
    yok sıfır değil kaybettim
  • E elchavoo:
    baya oldu alalı bu sene içinde
  • Komünist Ömer Komünist Ömer:
    o zaman alternatif bir parça ayarlaman lazım kanka
  • E elchavoo:
    nerden
  • E elchavoo:
    sanayi yaparmı
  • E elchavoo:
    böyle birşey yapabilirlermi
  • Komünist Ömer Komünist Ömer:
    Metal sanayisi varsa etrafında işini çözersin, Aynısı olmasada işini görecek bir şey ayarlarsın
  • Komünist Ömer Komünist Ömer:
    alüminyum doğrama da olabilir
  • A Acemicaylak:
    tito gidipmi aldin sparismi gectin
  • E elchavoo:
    yeni çadır alacağım teşekkür ederim
  • Komünist Ömer Komünist Ömer:
    Rica ederim hayırlı olsun
  • Paf/Küf Paf/Küf:
    Beyler iyi akşamlar
  • E elchavoo:
    80 di zaten 120 ye geçerim 3 saksı ekerim daha cok hasat alirim demi
  • Semtinkurtarıcısı Semtinkurtarıcısı:
    brolar flush suyuna mor gıda boyası koysam olmazmı yabancı sitelerde duydum
  • Paf/Küf Paf/Küf:
    uw ır ışık ne işe yarar
  • Paf/Küf Paf/Küf:
    ne zaman kullanılır?
  • Komünist Ömer Komünist Ömer:
    İnşallah kanka hasatın bol olsun
  • E elchavoo:
    indirim de olan bir yer varmj yoksa toprakvesu dan alacağım
  • Komünist Ömer Komünist Ömer:
    Topraksuda vardı indirim geçen hafta bitti
  • Komünist Ömer Komünist Ömer:
    Onları yine bir ara belki yardımları dokunur
  • E elchavoo:
    evet arayınca veriyorlar kupon
  • Komünist Ömer Komünist Ömer:
    Kabin en uygun magicplantta şu sıralar
  • E elchavoo:
    kabin yedek parca buldun growkentte var
  • E elchavoo:
    boyutu ne ama hangsini alaxağkm
    E elchavoo: boyutu ne ama hangsini alaxağkm
    Üst