Modafinil + Esrar

makis

Üye
Merhaba kankalar, modafinil isimli kırmızı reçete olmayan dikkat sağlayıcı ve dinç tutan bir ilaç kullanıyorum. Kendisi ritalin concerta gibi bir ilaç değildir. Üniversite öğrencisiyim ve uyku sorunları çektiğimden dolayı araştırıp buldum bu ilacı dikkatten çok dinç tutması in kullanıyorum. (türkiyede modiodal modiwake vs diye geçiyor doktorlar kolayca yazıyor genelde). Reddit gibi bir çok kaynakta bu ilacın esrar ile kullanıldığında odaklanma ve  düşünce gücünde yükselmeye ve verim artışına neden olduğunu okudum. Kendisinin bünyede tolerans oluşturma gibi bir olayı olduğundan sadece final haftaları gibi zamanlarda kullanıyorum o yüzden esrar ile deneme gibi bir şansım olmadı. Bu konuda bilgisi olan daha önce beraber kullanmış olan var mıdır? Yeteri kadar araştırmadan denemek istemiyorum. Teşekkürler şimdiden.
 
Cvp: Modafinil + Esrar

Yapılmış bir çalışma var mı bilmiyorum. Ancak uyarıcı özelliği olan ilaçlar ile birlikte daha sedasyon amaçlı kullanılan esrar birbirinin etkilerini azaltabilir. Psikoloğum ben bu tarz çok danışanım oldu, indica tarzı esrar ile tüketmeni önermem, birbirini ketleyebilir etkileri. Ve her şey belli bir kullanımda tolerans geliştireceği için, sdc final zamanları kullanman ilacın etkisini arttırır
 
5-6 ay kadar modiwake kullandım dostum otun da alkolün de etkisini düşürüyor. Amacın modafinille kafa yaşamak ise 5-8 tane arası içip üstüne 3-4 bardak seri kahve içersen yoğun amfetamin kafası yaşatıyor lakin bunu üst üste çok fazla yapma hem aşırı çarpıntı yapıyor hem de anksiyete yapar. İlk 3 saat falan keyifliyken sonrası ızdırap olabiliyor. Sen doğaldan şaşmamaya özen göster dumanın bol olsun
 

Harmankardo

Yeni Üye
Ya kardeşim ben bi kere ünideki hastane doktoruna modiodal yazdırdım dinç kalamıyorum sürekli uykum var diye süreç değişmiş artık alanı olmayan doktor yazmıyor sen hangi bölümden yazdırdın psikoloğa gidiyorum yok dahiliye yok . nerden yazcaz ilacı 
Kafamı siktiler kankam sen söylersen iyi olur direk bölüme gidip yazdırıcam
 

MrChee

Yeni Üye
Genellikle concertayı kulladnıktan 9-10 saat sonra esrarımı içeirm 2-3 saat sonra da vururum kafayı yatarım. Etki düşüş yaşamadım, yükselişte yaşamadım. 
Kısaca pek bir fark göremedim ::D
 

makis

Üye
Ya kardeşim ben bi kere ünideki hastane doktoruna modiodal yazdırdım dinç kalamıyorum sürekli uykum var diye süreç değişmiş artık alanı olmayan doktor yazmıyor sen hangi bölümden yazdırdın psikoloğa gidiyorum yok dahiliye yok . nerden yazcaz ilacı
Kafamı siktiler kankam sen söylersen iyi olur direk bölüme gidip yazdırıcam
https://m.hastanerandevu.gov.tr/index.html şurdan en yakın hastanedeki ruh sağlığı ve hastalıkları kliniğinden randevu al. Üniversitede kullanıyodum pandemiden şehir değiştirdim vs falan de verir.
 

makis

Üye
5-6 ay kadar modiwake kullandım dostum otun da alkolün de etkisini düşürüyor. Amacın modafinille kafa yaşamak ise 5-8 tane arası içip üstüne 3-4 bardak seri kahve içersen yoğun amfetamin kafası yaşatıyor lakin bunu üst üste çok fazla yapma hem aşırı çarpıntı yapıyor hem de anksiyete yapar. İlk 3 saat falan keyifliyken sonrası ızdırap olabiliyor. Sen doğaldan şaşmamaya özen göster dumanın bol olsun
Anladım hocam. Kafa yaşamaktan çok modafinilin etkisini arttırı mı diye merak etmiştim.
 
Modiwake bir süre reçetesiz kullandım. Beklentilerimi karşılamayıp üstüne taşikardiye sebep olduğu için bıraktım.
 

Grow Muhabbetleri
Help Users
  • E elchavoo:
    kanka 19 litre iki saksı an gübre desteğiyle beraber 50 gün vegte tutup çiçeklenmeye alsam
  • E elchavoo:
    yani en kötü 200 gram lazım bana
  • Pr3sident Pr3sident:
    Ölür mü
    ogkuş' Alıntı:
    ilk defa gördüm böyle değişik bişi azot fazlalığına benzettim
  • Tonii Tonii:
    alırsın
  • Tonii Tonii:
    güzel bakarsan rahat alırsın
  • Tonii Tonii:
    fazlasını bile alırsın hatta
  • ogkuş ogkuş:
    Yok kanka
  • ogkuş ogkuş:
    Tonii' Alıntı:
    @ogkuş kanka benim kabine 3 tane koyup 22-25 gün arası veg verem diyom ben
    olur kanka
  • Tonii Tonii:
    güzel bide file yapıp scrog yaparsın
  • ogkuş ogkuş:
    Ben 80x80x180 e 4 tane atıcam farklı genetik
  • E elchavoo:
    file scrog dan anlamıyorum
  • Pr3sident Pr3sident:
    Napcas
  • Tonii Tonii:
    lst yaparsın o zaman
  • Tonii Tonii:
    o çok kolay
  • Tonii Tonii:
    scrogta kolay 2 tane video izlesen ögrenirsin
  • E elchavoo:
    lst yapmayi biliyorum ilk grow da yapmistim
  • E elchavoo:
    kelle uçurma
  • E elchavoo:
    başka
  • Tonii Tonii:
    scrog lst nin devamı saten kanka :D
  • E elchavoo:
    bilmiyorum hiç izlemedim görmedim
  • ogkuş ogkuş:
    Bişey yapma president sıcak tan da olabilir kendi haline bırak fazla strese girmemiş
  • Tonii Tonii:
    yap 2 bitki sen güzel yetiştir çok daha fazlasını alırsın
  • ogkuş ogkuş:
    2 yapmasın geç olur
  • E elchavoo:
    kanka güzel yetiştirdem kastın ne ki
  • ogkuş ogkuş:
    2 de iyi hasat almak için uzun veg lazım
    ogkuş ogkuş: 2 de iyi hasat almak için uzun veg lazım
    Üst