Emek kokan dolap

Kolaydeğil

Kıdemli Üye
Kanka elektrik skntin yoksa 8 yap onu kapaklari sok koy bitkiyi bi buyusunler oyle paran olursa sari alirsin 4 5 tane hem sari hem beyaz devam edersin yada 8 sari alirsin 8 sari devam edersin. Torchlarin cok cesidi var. 30 40 tl den fazla baylma tanesine
 
Kanka elektrik skntin yoksa 8 yap onu kapaklari sok koy bitkiyi bi buyusunler oyle paran olursa sari alirsin 4 5 tane hem sari hem beyaz devam edersin yada 8 sari alirsin 8 sari devam edersin. Torchlarin cok cesidi var. 30 40 tl den fazla baylma tanesine
Şimdi ışık siparişi vercem 4 sarı alcam gardroptakilerle yer değiştirirm falan bulurum dengeyi :D
 
artık zam getirirsin büyük 2 lira küçük 1.5 ağam :) valla güzel olmuş helal sana
4 torch yaptım 6 tane var hepsini takınca elektriklere bi haller oldu :D 4 tane daha aldım olmadı gardorbun içinde de bi düzeneğim var 2 bitkiyi oraya çekerim :D ışık yetersiz kalıyor bitkiye yakın tutuyom yaprakları kıvırdı uzaklaştırdım hepsini takınca istediğim verimi alıcak mıyım merak ediyorum. Hep dışarıda yaptım ilk indoor beklediğimden iyi gidiyor

zeko dayı sana beleş :D
 

zeko dayi

Kıdemli Üye
4 torch yaptım 6 tane var hepsini takınca elektriklere bi haller oldu :D 4 tane daha aldım olmadı gardorbun içinde de bi düzeneğim var 2 bitkiyi oraya çekerim :D ışık yetersiz kalıyor bitkiye yakın tutuyom yaprakları kıvırdı uzaklaştırdım hepsini takınca istediğim verimi alıcak mıyım merak ediyorum. Hep dışarıda yaptım ilk indoor beklediğimden iyi gidiyor

zeko dayı sana beleş :D
sigortanı güçlenir sorun yaşamazsın etrafını kapattıktan sonra güzel olur
 
Ayırdım bitkileri. Nispeten diğerlerine göre ufak olan ikisini gardrop içine aldım üstüne 160w sarı 150w beyaz torch koydum. Helaya 400w hps koydum. 220m3 hava çıkışı 100m3 giriş yaptım iki kabinede bakalım nolcak


 
10 litreye
An grow 6ml
Bio fish mix 3 ml
An revive 6ml
all in one likitten 3ml

verip dağıttım beş bitkiye. En gözle görülür büyüdüğü gece idi ve çiçeklenme belirtileri gördüm.
 

Üst