Arama sonuçlarınız

  1. A

    Led projektör deneyen var mı?

    Bende merak ediyorum bunu @Nargile paylaşıp duruyor
  2. A

    LSD SİPARİŞ

    biri yerli vendor ile yüzümüzü güldürsün artık ya
  3. A

    Coco

    pahalı topraklardan bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine coco'ya geçiş yaptım. @Nargile'nin dediği gibi mucizevi şekilde avantajlı olduğunu bizzat tecrübe ettim. arkadaşlar hiç bir farkı yok toprak ile. sadece ama sadece ilk günden gübre veriyorsun o kadar. birde ph aralığı farklı. Bir denemelisiniz
  4. A

    Cob led için gerekenler ve montaj

    Kanka kablo ucu soketi alacaksın. Elektrikçilerde var. Al bi ledi götür ona uygun veriyorlar
  5. A

    Cob led için gerekenler ve montaj

    Arkadaşlar bu kabloyu soyup mu takıyoruz yoksa. Direkt mi? 0.75lik kabloyu soyup takıyorum çekince çıkıyor. Üsten bastırıyorum falan hiç işe yaramıyor. Nasıl yapılıyor bir yardim edin kankalar ya?
  6. A

    Cob led için gerekenler ve montaj

    Anlaşıldı. Çok teşekkür ederim sativacı
  7. A

    Cob led için gerekenler ve montaj

    Led'in fanları hangi yöne doğru hava üflemeli?
  8. A

    Cob led için gerekenler ve montaj

    Bu yeni kullanıcı bonusu saçmalığını nasıl atlarız. Arkadaşın dediği gibi birden fazla sipariş veremiyorum?
  9. A

    hem outdoor hem indoor

    Merhaba ustalar. Uzun zamandır benimde kendi çiçeklerimi ekme aşkıyla yanıp tutuşuyorum. Evin içinde yer olmadığı için terası kullanacağım ama onda da triplere giriyorum. aklıma bu aşağıda ki şekilde bir sistem yapmak geldi. saksının yanına çıtalar koyup güzelce ince tül ( sineklik kumaşı gibi)...
  10. A

    Temiz LSD için dayanışma topluluğu

    Cvp: Temiz LSD için dayanışma topluluğu ilk defa deneyeceklere bir ön ayak olun sevgili profesyonel arakadaşlar
  11. A

    Temiz LSD için dayanışma topluluğu

    Cvp: Temiz LSD için dayanışma topluluğu takipteyim kanka inşallah temiz güzel bir şey buluruz
  12. A

    Varilde Yetiştiricilik

    anladım kankam. peki grow için kendim dolap yapmak istesem bunun ideal ölçüleri ne olmalı sence
  13. A

    Mini Grow Kabinim bitti

    Cvp: Mini Grow Kabinim bitti bende varil ile terasta aynısını yapmayı planlıyorum. takipteyim
  14. A

    Varilde Yetiştiricilik

    [attachment=1909]Merhaba güzel insanlar. terasımda paket olmadan kendi içeceğimi çıkarma niyetim var uzun zamandır. aileden ve etraftan gizlemek için en son aklıma büyükçe bir (220 lt) varilin içine tek saksı ile yetiştirme fikri geldi. varilin içini alüminyum folya ile kaplama işi teoride...

Grow Muhabbetleri
Help Users
  • Tonii Tonii:
    5 kilo falan diyip
    +1
  • ogkuş ogkuş:
    elchavoo' Alıntı:
    ab ama karbon yok bi karbon bi çıkış bi de giriş fanı alcam
    kabin kaçlık
  • E elchavoo:
    80x80x180
  • ogkuş ogkuş:
    Fan 250m3 karbon da 350m3 al kanka
  • Tonii Tonii:
  • E elchavoo:
    daha sonradan büyük kabine takabilmek de istiyorum
  • ogkuş ogkuş:
    Ozaman ayarlama bilir fan lazım 2 vitesli ler var
  • Tonii Tonii:
    sen higthead a yaz profilinden
  • Tonii Tonii:
    o sana hepsini bulur
  • E elchavoo:
    aynen kanka öyle yapcam
  • ogkuş ogkuş:
  • Vodkabuz Vodkabuz:
    S.a
  • ogkuş ogkuş:
    As
  • Vodkabuz Vodkabuz:
    Kankalar sıvı gübre bozulurmu yada tarihi geçermi sabahtan beri arıyorum formu
  • Vodkabuz Vodkabuz:
    Net bilgi yok
  • ogkuş ogkuş:
    Bende bilmiyorum
  • H humorofweed:
    selam kankalar
  • H humorofweed:
    bu growkent sitesindeki hazır setler ile hasat alabilir miyim ?
  • E elchavoo:
    aga genetik bilgilerindeki çiçeklenme süreleri 12-12 ye aldıktan sonraki süreç mi
  • Pr3sident Pr3sident:
    @Kanka come back
  • Rebelmove Rebelmove:
    elchavoo' Alıntı:
    aga genetik bilgilerindeki çiçeklenme süreleri 12-12 ye aldıktan sonraki süreç mi
    şahsi fikrim ilk pistillenme başladıktan sonraki süreç
    +1
  • E elchavoo:
    kanka 4 saksı yapıcam ikisi amnesia haze ikisi farklı peki bu süreçleri nasıl kontrol edeceğim
  • Rebelmove Rebelmove:
    Kontrollük bir durum yok knak. yeterince büyüdüklerini düşündüğünde 12/12ye alırsın. Vakti gelincede olgunlaşan bitkiyi hasat edersin
  • Rebelmove Rebelmove:
    Son grow 5 ayrı genetik yaptım
  • E elchavoo:
    hasat ettiğim bitkiyi kabin dışın da mı kurutmam gerekcek abi
    E elchavoo: hasat ettiğim bitkiyi kabin dışın da mı kurutmam gerekcek abi
    Üst