Arama sonuçlarınız

  1. Karahoroz

    35. günde original glue bi bakar mısınız?

    Çok teşekkür ederim kankam dikkat ediyorum söylediklerine
  2. Karahoroz

    35. günde original glue bi bakar mısınız?

    Bi kaç arkadaşla konuştum onlarda aynı şekilde düşündü kanka sulama yaptım demin
  3. Karahoroz

    Caramelcious Auto 9.Gün yorumlarınızı bekliyorum

    Kankam öncelikle iyi growlar dumanın bol olsun. Genetiği nereden temin ettin sponsordan mı?
  4. Karahoroz

    35. günde original glue bi bakar mısınız?

    Kankalar nazar mı değdi noldu bu gün işten geldim bi baktım kızlardan biri kendini salmış yapraklarından bir tanesinde de leke var neden olur acaba rica etsem sizde bakar mısınız kankalar korktum :( @Kanka @silas https://ibb.co/XXZ5vbq https://ibb.co/P9SPGzv https://ibb.co/tXmgp8d...
  5. Karahoroz

    35. günde original glue bi bakar mısınız?

    Kankam 2. hafta 1lt ye 1 ml bio growla başladım 3. hafta 1lt ye 2 ml bio grow. 4. hafta 1 lt ye 2 ml grow 1ml bloom. 5. hafta 1 lt ye 2ml grow 2 ml bloom verip 650şer ml sulama yapıyorum. Gübreleri her salı veriyorum. Cumartesileri de yumurta kaynatıp ona su ekleyerek veriyorum. Su olarak Sırma...
  6. Karahoroz

    35. günde original glue bi bakar mısınız?

    Değerlendiricem kankam çok teşekkür ederim
  7. Karahoroz

    35. günde original glue bi bakar mısınız?

    Kankam ilk grow olduğu için lst ye bulaşmak istemedim. Hem geç kalmadım mı yapılır mı ki bu boyuttan sonra
  8. Karahoroz

    35. günde original glue bi bakar mısınız?

    Eyvallah kankam ilk growun heyecanlıyım o yüzden dedim yanlış mı yaptık acaba diye :D. Kankam 5. Hafta çiçeklenmeyr girmedi sence ne zaman girer fikrin var mı?
  9. Karahoroz

    35. günde original glue bi bakar mısınız?

    Kanka saksılar 11 lt kare değiştirmeyi düşünmüyorum şu an için. Neden sordun ki anlayamadım bilemedim sen öyle deyince :)
  10. Karahoroz

    35. günde original glue bi bakar mısınız?

    Kankalar 35. Günde 2 adet auto original glue bitkim var birinde FİM uyguladım. 4 haftadır boibizz grow veriyorum. Son 2 haftadır da biobizz bloom dokunuyorum biraz. Gübreleri salı günleri veriyorum. Cumartesileri de yumurta kaynattığım sudan veriyorum. Karbon filtreyi çalıştırmaya başlayınca...
  11. Karahoroz

    13. Gün ve sanırım bir şeyler ters gidiyor.

    Kankam suyun ph ı ne bakıyo musun hiç? Işık mesafesi ne?
  12. Karahoroz

    hasat zamanı geldimi

    Gayet güzel kankam eline sağlık
  13. Karahoroz

    2 kök jack herer auto

    Kanka ustalar daha iyi bilir elbet ama. Sanki aralarda amber tricomlar var artık. Zamanı gelmiş gibi flushla derim ama sen bi ustaları bekle :)
  14. Karahoroz

    gidişat nasıl ?

    Bitkin bence gayet güzel kankam. Gübrelemeyi haftanın aynı gününe mi denk getiriyorsun?
  15. Karahoroz

    hasat zamanı geldimi

    Kankam eline sağlık ustalar daha iyi bilir elbet ama bence de olmuş :). Ben bitkinin genel bi görselini görmek isterim mümkünse 100 gün photo genel görünümü merak ettim
  16. Karahoroz

    Ne zaman hasat etmeli

    Sömekdeki pistiller kanka
  17. Karahoroz

    Yapraklarda yamulma sorunu

    Bu arada machineman a katılıyorum direk vurmasın. Duvarlara çarpsın o akım yapar zaten
  18. Karahoroz

    Yapraklarda yamulma sorunu

    Kankam ben 2 bitki ekmiştim sponsordan original glue 29 günlükler 1inde aynı bu tarz yaprakları kıvırma sorunu vardı büyüdükçe toparlıyor ama geriden geliyor biraz. Tohumdan kaynaklandığını söylediler bana genelde
  19. Karahoroz

    Bu yapraklar neyin habercisi?

    Teşekkür ederim kanka yorumun için. Bi 5 cm falan uzakşaştırma yeterli mi yoksa daha fazla mı?
  20. Karahoroz

    Bu yapraklar neyin habercisi?

    Kankam konunu takip ediyorum bu arada başarılar sanada
Üst