OttoMan347
Tepkime puanı
4,957

Profil mesajları Son aktivite Gönderiler Hakkında

  • Selamun aleyküm ustam. Bitkilerim çiçeğe girdiler. Gelişim döneminde 3 bitki için toplam 9 adet 50 watt beyaz torch led kullandım(6500k). Bitkilerim çiçeğe girdiler şuanda da toplamda 9 adet sarı torch led kullanıyorum(3200k). Toplamda 12 ışığı aynı anda çalıştırabilirim en doğru kullanım nasıl olur?
    S
    Speed
    Böyle devam edeyim mi yoksa beyaz ışık da kullanayım mı? Bir de ideal mesafe kaç cm olmalı bu dönemde?(torchların kafasını çıkarttım)

    Ustam selam , sana bir şey soracağım seni bruce banner totalde kaç günde hazır oldu. Kaçıncı günde kestin sen bitkiyi. Benim şuan çiçekte 1nci hafta 40-42 günde çiçeklenme başladı. Tahmini kaçıncı günde hasat gelir.
    Asparagas
    Asparagas
    Bir de 18-6 mı yoksa 20-4 mü ustam
    bro selam nasılsın? belki tanımışsındır.
    3 aylık auto bitkim var. birini hasat ettim diğerinde sömek bile oluşmadı bunun sebebi neyden kaynakanıyor olabilir?
    aynı sorunu arkadaşım da farklı bi cinste yaşıyor. fikrin varsa biraz istişare yapalım
    aynı sıkıtıyı tekrar yaşatmasın allah :)
    N
    napster404
    birinden öyle bi şey duymuştum kanka herkesin farklı teorisi olabiliyor bi sorayım dedim :D . aynı sorun arkadaşımın evinde de var çünkü :)
    kanka fan vuruyor üstüne ama küçük pc fanlarından. ışık mesafesi bazen 40 cmlere düştü o yüzden olabilir mi?
    N
    napster404
    nasılsa 3 ayda bitcek diye arkadan başka tohum da patlatmıştım. sence ne yapayım kanka? köklücem mi bunu? :/
    diğer soruma da cevap verirsin sevninirim brom
    N
    napster404
    köklemek mi lazım kanka bunu ne yapayım? tohum kaynaklı bi sıkıntı olabilir mi kanka sence?
    Selam aleyküm abican nasılsın iyisin inşallah 6 tane güzel kızlarım var sana zahmet bir baksana onere bileceğin birsey var mı 700gb altında 25 lt air biobiz kullanıyorum ek olarak kök gübreleri b52 rood voodo piranha revize veriyorum ışık 60 sntm de sulama 1 lt olarak veriyorum foto bırakıyorum daha yeni uyandılar abican
    knkm iyi pazarlar. sana sorum olacak. bitki şuan çiçeğin 1. ayında. ışık mesafesi 70cm uzakta yani olması gerekenden uzakta ve sıcaklık hiç 25i geçmedi. buna rağmen üst yaprakların kenarları ısı ve ışık stresi belirtileri gösteriyor. temiz hava girişi iyi olmadığını düşünüp güzel fotosentez yapamadığına kanaat verdim kendimce. ve giriş fanını 150den 250e çıkardım. sence bu yüzden mi yaprak kenarları yukarı çıkıyor?
    https://ibb.co/DGyrRxN SUAN GÜNCELİMİZ BU REİS IŞIK MESAFESİNİ KALDIRDIM BİRAZ PİSTİLLERDE YANMA VAR DİE DOLU SULAMA YAPTIM O KADAR KÖK YAPMIŞ Kİ DÖKTÜĞÜM SUYUN EMMESİNİ BEKLİYORUM BASKNDA 5 dk :D
    Selamın Aleyküm abi 600w hps altına kabin kurmadan odadanın içine 4 bitki koysam olur mu oda boş ve petek yanmıyor soğuk içerisi güneş ışığı geçirmez perde takıcam camlara 2 pencere var günde 5 10 dakikada cam açar havalandırırım odayı bu şekilde bakabilirmiyim
    OttoMan347
    OttoMan347
    Aleykum selam. Koku sorunu olur camın birinde çıkış fanı takıp karbon kullanırsan o icerdeki havayı temizleyip atarken diğer odalardan da içeri temiz hava çeker sorun olmaz güzel de bakarsın
    M
    Meto4141
    Anladım abi oda standart tek kişilik oda boyutunda önerebileceğin fan karbon varmı
    • Like
    Tepkiler: OttoMan347
    OttoMan347
    OttoMan347
    Oyuzden genetiği sordum kanka kizarmalar 25 gunde bukadar olmaz auto mu photo mu peki?
    KEŞBOSS
    KEŞBOSS
    Photo reisim
    OttoMan347
    OttoMan347
    Işığın neyse mesafesini gücünü falan araştır yüksek gelmiş olabilir kanka çok değil ama biraz fazla kızarmış pistiller
    Kardeşim senden bir konuda yardım istiyorum. Fem tohumu yerli bir erkekle dölleyip cıkan tohumlardan erkek olanı tekrar aynı genetikten şuan Çiçekte olan kıza döllesem cıkan tohumların cinsiyeti ne olur?


    abi slm. hatırladın mı beni, geri döndüm yeni growa kolları sıvadım. canna bio terra plus toprak için yüzde kaç perlit kullanmalıyım?
    kardeşim iyi akşamlar :)
    auto fb bunlar
    240 qb var nem 70 sıcaklık 20 sabit
    70 cm den 40 dimmer veriyorum
    canna serisi mevcut

    12. gündeler şuan ama bi aksilik var çözemedim ilerleme çok yavaş gibi 3. kattaki yapraklar gübresizlikten mi sence?


    Abi selam nasılsın, benim kızlar 30günlük oldu , bruce banner auto ve northenlights , topping atayımmı yoksa böyle sıkıntısız stressiz devam edelim mi. Kabin küçük olduğu için fazla oynamıyorum. Bir şeyler yapmalımıyım ?
    ışık mesafesi 20-25 arası hep bir anda boya gitmesin diye çok kaldırmıyorum.
    Kanka merhabalar turkuaz toz yarasa gübresi 30 l saksı için ne kadar kullanmalıyım, birde muz ve patates kabuklarını nasıl dönüştüreceğim yazarsan çok sevinirim sevgilerimle.
    Merhaba üstad kolay gelsin.benim autoların bikaç tanesinden bikaç tane daha kurtççuk buldum.ama diğerlerinde iyice baktım yoktu. Bazı yapraklar oyüzden delikli yenmiş oluyor. Büyük ihtimal kabin tavan arasından düşüyor çünkü hafif delikler var. Bu kurtçuklardan tamamen nasıl kurtulurum garanti olsun diye yapraklara ne ile fıs fıs yapayım??
    OttoMan347
    OttoMan347
    Callmag vermeni biri mi söyledi kanka? Yanlış yapmışsın hasat vakti yaklaştıkça bu sararmalar normal. Bitki yaşlandı artık olması gereken oluyor
    Deca
    Deca
    Haftada 1 veriyorum calmag her zaman bu sefer çok sarardı ondan sana danışmak istedim
    OttoMan347
    OttoMan347
    Verme kanka callmag istedikçe verilir fazla gelirse emilim düşer. Şuan durum normal sararmalar hasatin yaklaştığını gosterir
    • Like
    Tepkiler: Deca
    sefirim selamlar 1.5x1.5 kabinde fc8000 ışıklı sistemimle bloomda 6. haftayı doldurmak üzereyim genetikler super lemon haze, sour diesel, silver haze degeneticada 70 gün yazıyor çiçeklenme süresi için ama ben emin olamadım sana sorayım dedim overdrive a geçmeli miyim ne diyorsun? 2 sulamalık big bud daha kaldı https://ibb.co/album/f8wCFR
    hocam photo bitki yetiştiriyorum ilk deneyimim beyaz ışık gün ışığı kırmızı ışık hangi dönemler içerisinde kaç saat veriliyor yardımcı olma şansınız varmı teşekkür ederim şimdiden
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…

Üst