Aguş
Tepkime puanı
768

Profil mesajları Son aktivite Gönderiler Hakkında

  • Kanka selam çadırı bozdum kaldırdım ama bu bitkiler sanki bana inat yapıyorlar camın önünde 4 günde 1 aydır geliştiği kadar gelişti çıldırcam neden böyle oluyor çadır da mı sorun vardı ışıkta mı bilmiyorum ama bir bakar mısın bitkilere ne yapayım tekrar kurayım mı çadırı yoksa cam önünde böyle gitsin mi?
    Cokekanka
    Cokekanka
    İlk fotoya baktıysan cinsiyetini bile göstermeye başladı Auto bitkiler minimum 35 günlük oldu sence değer mi bunlar için elektrik yakmaya yoksa bunların cam kenarında bu şekilde büyüme ihtimali de var mı
    Aguş
    Aguş
    Bence 4 tohum daha söyle oto aynı kabine koy hepsini bunlardan fazla bişi çıkmaz am ötekilerin yanında büyürler bi şekilde tek başlarına elektriğe değmez gibi
    Cokekanka
    Cokekanka
    Tohum bol elimde usta ama outdoor zamanı geldi dışarı ekmeye düşünüyorum bunlardan da pek bir şey çıkmaz diyorsan cam kenarında büyüdüğü kadar büyüsün o zaman
    Bro toz yarasa gubresı bılgı alıcaktım=)) walla kahrımı ıyı cekıyosun saolasın.

    bıo grow-bloom-topmax - actıvera- alga mıc
    an b-52 - big bud - sensizym - rihino skın

    Bu gübreleri kullanırken toprak ustu toz yarasa olur mu sağlam çiçeklenme için?
    Aguş
    Aguş
    2 side olur ama 1 bardak su yerine 1 litre suda karıştır
    • Like
    Tepkiler: higthead
    higthead
    higthead
    Bro krıtık bır soru daha bıo grow bloom topmax kullanıyorum ya. çiçeklenme güzel gidiyor yarın prof foto mak ile sana fotolar yollucam. bıo grow bloom topmax kesip Advanced Nutrients Connoisseur bloom geçsem sıkıntı yaratır mı sence? Amaç daha iyi çiçeklenme yada hiç karıstırma yarasa ıle bıo devammı dıosun
    higthead
    higthead
    butce sıkıntı yok sadece amaç daha ıyı evre gecirmek.Zaten bu photodan sonra auto tohumlarım kavanzda buzdolabında beklıyor blue dreamler yapıcam an serısı Connoisseur gidicem.
    Kankam konuma ilk yorumu sen atmıştın olaylar çok gelişti bi gözden geçirip tavsiyelerini yada görüşünü almak isterim
    Aguş
    Aguş
    Selamlar link atarmısın günde 181313 konuya bakıyorum
    Yesil088
    Yesil088
    Brommmmmm mod lugun hayırlı ugurlu olsun. Seviliyorsun.
    Aguş
    Aguş
    Eyw çokta bişi değişmedi daha çok soru geliyor artık djkfe
    higthead
    higthead
    Kanka olucagı buydu daha ıyı gunlerın=))) neyse saglık sıhat yerındeyse gerısı onemlı deıl.Görüşürüz yine. Bu akşam sulama günü bir kaç foto atarım güzel gidiyor.
    • Like
    Tepkiler: Aguş
    Merhaba dostum bitkim bir kac saatligine 37 derece gibi yuksek bi sıcaklığa maruz kaldi 57 gunu auto bitki. Ciceklenmenin ikinci haftasinda pistiller bembeyazken uclarindan kizarip turuncu renge dondu su an sicaklik ve nem normal seviyelerde. İki bitkim var sadece birinde bu sorun var sence toparlar mi.
    Aguş
    Aguş
    Yani yapıcak bişi yok thc ler falan biraz buharlaşıp olabilir birde stresten biraz gelişim durabilir olan olmuş artık bekleyip görücen
    Hocam. Bi accountum vardi. SırfTohum. Bu sürekli multi accounttur eskiden ettigim kavgadie. Sürekli ban yedigim zamanda açmıştım. Zaten ban sebebine bakarsan görürsün o account ile bir cürüm islemedigimi. Rica etsem kaldirabilir misin onun banını. Eğer zahmet olmaz ise. Bunu da reportlayayim sildireyim eger dilersen. Ama o accountumu çok seviyorum. Yani bia ccount ile kalacaksam bu o olsun isterim :(
    Aguş
    Aguş
    Adı ne onun bulmaya çalışayım
    DarkWodoo
    DarkWodoo
    SırfTohum
    Selam hocam merhaba. Hocam benim bu telefondan actigm ve kullanmadigim accountlari silebilirmisin lütfen. Tertemiz bende tek bir account ile kalici takılmak istiyorum burada
    DarkWodoo
    DarkWodoo
    @Kanka sagol hocam. Hepsi banli ama. Report yapabilirmiyim ki
    Kanka
    Kanka
    kanka banlıysa kalsın öyle orası kara delık bulamam
    DarkWodoo
    DarkWodoo
    Benim hesabim ip me bagli hesaplaridami goremezsin hocam. Valla cok pis geçmişim. 15 sene ince oynadigim silkroad id mi koydum bak buna .d oralara kadar indim. Bi arafa dustum 2 haftadir. Multi account diyip diyip banladilar. Buralara geldi konu. Bi reportlamayi deniyem hocam bakayim. Olursa olur. Olmazsa canın sagolsun
    bro foto atıorum walla artık bırsey soyle yukluyorum. işkilleniyorum bu erkekmi hermamı dur atıyorum
    higthead
    higthead
    o herma aşırı stresten oldu cunku cok bodur ve cırkın olan oydu acemılıgımı onda bol bol attım=)
    Aguş
    Aguş
    Evet bendede çıktı bitane attım mecur yoksa döllüyor :(
    • Like
    Tepkiler: higthead
    higthead
    higthead
    bro sımdı defın ıslemını gerceklestrdım neolur ne olmaz dıe sagı solu kolonyagıle ıslak bezlı sıldım. yarın sabah fıleyı yukarı alıp 1 fısek gıbı kızımı ortalıcam.Bak bu tek kalan kızımdan nasıl 300-400g alıyorum bu lafımı unutma. sn ımkansız dıceksın ama bak gor.
    • Like
    Tepkiler: Aguş
    Kanka ışıkları 40 a aldım ama geçer inşallah benim legenlerden isik
    Aguş
    Aguş
    Geçer ya geçemezse zaten bitkilerin uzar oradan anlarsın
    Doktor_cerco
    Doktor_cerco
    Tamam dostum benim bakalım gidiş hata ona göre yaklastiririm
    • Like
    Tepkiler: Aguş
    knk günaydın
    en son geçen hafta çarşamba senle konuştuk 200 ml gübreli üzerine de 100 ml callmaglı su attım. bugün kontrol ettim 1 hafta geçmesine rağmen toprağın yarısında sonrası hala sırılsıklam, vantilatör var griş fanı var çıkış fanı 20-4 ışık.. kurumuyor bir türlü ne yapacağım sulasam mı beklesem mi ?
    11 LT bez saksı dipte 3 cm kadar perlit var hepsinin
    kush1925
    kush1925
    saksının en dibinde 3-4 cm perlit var bizzat metre ile ölçtüm. Toprak plagron light mix , saksılar 11 LT bez. dediğim gibi çarşamba 15. gündü 300 ml toplamda su attım , şu an gidiyorum geliyorum sürekli bakmaya yarıdan sonrası sırılsıklam
    Aguş
    Aguş
    kurumadan sulama zaten çok kurursa yapraklarını salar anlarsın
    kush1925
    kush1925
    tamamdır sağol kanka
    Kanka LED sipariş verecem de 3500k olan var 3500k mix 600 nm var birde 3500k mix 600nm UV ır var hangisini seceyim?
    Kanka selamlar, yardımına ihtiyacım var, 28 günlük bu bitkim neden böyle olabilir https://ibb.co/R6tRH2w . tang uyguluyorum. Genetik bluedream. Genel olarak çiçeklerimin hepsi bodur ve hepsi de erken çiçeğe girdi sensi bloom a-b çiçeğe zorluyor olabilir mi? https://ibb.co/0B8KHKD ortadaki afgan kush 19 günlük ondada pistiller var. Genel olarak yorumun nedir.
    Aguş
    Aguş
    zaten 28 günde çiçeğe girer otolar genelde 25 30 arası giriyorlar ama seninkiler bodur kalmış çiçeğe girmiş büyeyememiş
    babakallavi
    babakallavi
    Gübrelere aynen devam edeyim mi peki ufak ufak arttırarak. O konuda bi sorun var mı?
    Aguş
    Aguş
    Evet biraz arttırıp gözlemleyebilirsin
    Kardesım nasılsın nasıl keyfler umarım ıyısındır. kanka 600w lumatekı takınca sıcaklık baya yukselıyor ama dengeliyorum sıkıntı yok 100mt3 gırısım var sp350 karbona baglı reb1 anahtarlı dımmer ım var. girişi 100mt3 u çıkarıp 200mt3 taksam ıklım cok bozulur mu? yan pencerelerimi acsam. malum akdenız deyım sıcaklar basladı ama klıma acıcak derecede deıl.
    higthead
    higthead
    Kardesim bugun full fanları calıstırdım sıcaklık sureklı takıp ettım 25.6 ile 26.2 arası sureklı sabıttı nemım sonoff 60 gosterırken nem makınası sureklı 45 lerde full calıştı hıc durmadı otomatık nem makınası oldugu ıcın. Yani sistemimi full çalıştırarak dengeyi sağladım. Sen olmasan cesaret edemezdım full acmaya cunku sonoff a alısmıstıum
    higthead
    higthead
    otomatık ac kapana ama 600w cok cok kısa surede ac kapat yapıyor buda cok ısı yukseltıp anı ısı dusmesı oıluyor.
    Aguş
    Aguş
    böyle bence daha rahat böyle kalsın nem yukarı yükseliyor diye aşşasını iyi ölçemiyor nem makinası
    Kankam nasılsın günün güzel olsun sana hemen bir kac soru yöneltmek istiyorum 2 bitkimden biri 3.5 cm kadar diğeri 2 cm kadar neredeyse hiç büyüme olmuyor ama bildiğim bir bilgi var bitki ilk haftalar kök üretimi ile meşgul oluyor bu yüzden boy atlamaları normal mi birde clf çok yakında bu yüzdende boy atmıyor olabilir mi ?
    Kanka coldtube mi alayım yoksa
    Bu led denmi alayım bilemedim aklım çok karışık yani 3 bitki bakarmi bu led ? Kabin 1x1x2
    Kanka selam. Son growumla alakalı bir konu açtım. Hasata çok yakınım. Yorumlarını görmek beni mutlu eder.
    Aguş
    Aguş
    Reyiz Kanka yazdığı için ben yazmadım zaten kaçırmışım geç gördüm :)
    Dostum merhaba, auto bitkide kelle uçurma oluyor mu? İlk growumu yapacağım ama şimdiden kafamdaki soru işaretlerini gidermeye çalışıyorum.
    Forumda bu konu hakkında çok bilgi karmaşası var. Kimisi oluyor derken kimisi olmuyor diyor. Hasatta herhangi bir düşüş olur mu? Topping, Lst tam olarak ne oluyor? Bilgilendirsen çok sevinirim :)
    Aguş
    Aguş
    Ben atıyorum ama ilk seferinse atmanı önermem çünkü bodur kalma riski var(düzgün bakılmazsa strese girip gelişim yavaşlıyor 25 26 günde blom a geçeceği için büyüyemiyor) ilk sefersine lst yapmanı öneririm forumda konuları var açılımı low stress traning tir yani düşük stressli eğitim bitkinin dallarını sağa sola teller le bağlayıp hepsinin eşit uzamasını sağlıyorsun
    • Like
    Tepkiler: espab
    Aguş
    Aguş
    bütün dallar ışıktan benzer oranda faydalandığı için %30 a kadar verim artışı sağlayabilirsin
    • Like
    Tepkiler: espab
    espab
    espab
    Tamamdır, çok teşekkür ederim :)
    İyi akşamlar kardeşim toprak aldım all mix ama besinimi big bud coco aldım yani özellikle değil öyle sipariş ettim bi sıkıntı olurmu coco topragı için dedi arkadaş sıkıntı olur mu acaba
    Aguş
    Aguş
    Bence değiştir mecbur kalmadıkça coco kullanmanı tavsiye etmem
    S
    Snefruz
    Anladım tamam değiştireyim o zaman teşekkür ederim bilgin için çok sağ ol kanka
    • Like
    Tepkiler: Aguş
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
Üst